25,00 lei
AUTOR: Teodora Gheorghe
ANUL APARIŢIEI: 2018
ISBN: 978-606-711-839-1
NR. PAGINI: 192
FORMAT: 13x20

Cititorul e fericit din nou. Cititorul are ce citi, cititorul are ce trăi. Vieți noi, povestite cu emoție și cu inteligență. Uși deschise spre sufletul unor personaje pe care va învăța repede să le iubească.  Ziarul Metropolis

Poetă și prozatoare multipremiată, Teodora Gheorghe continuă, în Întâmplări despre niciodată, tradiția fantasticului existențialist/ludic cultivat de către Mircea Eliade, oferind cititorilor șapte proze scurte menite să îi răpească pe aceștia din cotidian, transpunându-i într-o realitate simbolică fără contururi fixe – o realitate construită minuțios și, indiscutabil, cu har.  Oliviu Crâznic

Teodora Gheorghe vine în proză conștientă de propriile puteri, stăpână pe arta sa, hotărâtă să desfășoare narațiuni surprinzătoare nu doar prin subiect. Toate acestea ajută ca nuvelele sale să comunice cu cititorul la acele niveluri literare cu adevărat importante. Singurătatea ca temă asumată străbate întregul volum ca un fluid vital, mereu nuanțat diferit, mereu purtat într-o altă direcție decât ar fi de așteptat. Personajele trăiesc într-o așteptare perpetuă, se tatonează, încearcă să se apropie unele de altele – sau doar de o idee –, își poartă dorința descoperirii (de celălalt, de sine) cu teamă și jind deopotrivă. Stranietatea care însoțește adesea această căutare completează în chip fericit trama, contribuie la definirea unui univers romantic low-key, stăpânit foarte abil. Un volum care, prin fiecare proză în parte și prin toate laolaltă, aduce în fața noastră o prozatoare de forță în toată aparenta sa fragilitate. Mircea Pricăjan

9786067118391

Întâmplări despre niciodată

AUTOR: Teodora Gheorghe