AUTOR: Manuela Sanda Băcăoanu

ANUL APARIŢIEI: 2022

ISBN: 978-606-49-0634-2

NR. PAGINI: 348

FORMAT: 13X20

PREFAȚĂ: Silvia Grigore

„Romanul Pășind prin spinii trandafirilor, cea de-a patra carte a Manuelei Sanda Băcăoanu, este un roman al mărturisirii, iar mărturisirea vine de dincolo de interesul lumesc, adică din înțelepciune. Sofia, eroina principală, putem fi oricare dintre noi și aici nu mă refer la întâmplări și trăiri, ci la concluzii, căci fiecare viață de om le are. Cu toții înțelegem târziu că singurele greșeli sunt de fapt cele pe care nu le-am făcut, poate din lipsă de curaj, mai precis nu am fost personajul principal al vieții noastre. Și atunci intervine mărturisirea care ne salvează prin ea însăși, căpătând putere de exemplu.", Silvia Grigore

9786064906342

Evaluare

14-08-2022

Cartea amintirilor și a celei de-a doua șanse

...o viață tristă, marcată cu inconștiență de cei mai dragi oameni, dar înseninată de existența copiilor, dar și a unei profesii practicate cu dăruire, ajunge să își găsească desăvârșirea prin regăsirea marii iubiri. Târziu...dar nu prea târziu. Fericirea nu are vârstă.
O carte a neprevăzutului, o carte a înțelegerii alegerilor făcute și a indreptării răului.
Fascinantă! Mulțumim, Manuela!

Evaluare

26-05-2022

Impresia mea

Mi-a placut foarte mult cartea, poate cel mai mult dintre toate desi fiecare carte a Manuelei e deosebita, pentru ca are capacitatea de a transpune usor in acea lume, iar datorita descrierilor iti poti imagina si vedea acele timpuri. Pur si simplu vezi personajele, vezi locurile, trenul, haltele si chiar spitalele. Si chiar daca sunt din vremea comunista si cine isi aminteste de vremurile comuniste, poti sa te transpui in mmijlocul acelor timpuri si imprejurari. E ca si scenariul unui film. De fapt chiar cred ca actiunea cartii ar putea usor fi scenariul unui film, pentru ca e depanat ca un fir. In plus creaza si emotia care e necesara unui film. Si de ce nu? Ar fi o idee buna! Bravo Manuela! Felicitari si la mai multe!

Păşind prin spinii trandafirilor

AUTOR: Manuela Sanda Băcăoanu

ANUL APARIŢIEI: 2022